洋楽翻訳ブログ【英語勉強中】

英語の学び直しがてら、好きな曲を翻訳しようと思います。意訳が多いので悪しからず。リクエスト募集中。

Calling After Me - Wallows【歌詞和訳】

Calling After Me

Calling After Me

 

 

Who's somebody you know you shouldn't call?

電話かけちゃダメな相手は誰?

 

Who were you kissing in the back of your car?

後部座席でキスしてた相手は誰?

 

Who's the one, the one who got away?

一緒に遠出した相手は誰?

 

Who are you thinking of when you end the day?

一日の終わりに誰のことを考えてるの?

 

 

 

'Cause I know you can see

だって知ってるんだ 君にはわかってる

 

We're more than a secret

俺らは秘密関係以上だってこと

 

You know I can be

君だってわかってるはず 俺が

 

Just what you want

君の求めてるものかもしれないって

 

 

 

'Cause I've been out until the morning

朝までずっと出掛けてたから

 

And I don't think I'll last another night

あと一晩だってもたないと思う

 

I knew the feeling would be forming

気持ちがはっきりしていくのがわかったんだ

 

After I took a look into your eyes

君の瞳を一目見たら

 

But are you ready for it, darling?

でも君は準備できてる?

 

I'll take all your responsibilities

責任は全部俺が負うよ

 

And you've got everybody calling

君はみんなと電話してたよね

 

But I know that you're calling after me

でも実際に声を掛ける相手は俺でしょ

 

 

 

Don't play dumb, I know you fantasize

誤魔化さないで 自分でも考えてたくせに

 

You could have me on my back every night

毎晩背中に抱き付けたらって

 

I don't mind the things that you've been doing

俺としては全然構わないよ

 

Think you need someone like me to get through it

楽しむには俺みたいな奴が必要だと思うんだ

 

 

 

And I know you can see

だって知ってるんだ 君にはわかってる

 

We'll let people talk

噂させてるのは俺ら自身だってこと

 

And you know we can be

君だってわかってるはず 俺らが

 

Just what they want

みんなの憧れの的になれるって

 

 

 

'Cause I've been out until the morning

朝までずっと出掛けてたから

 

And I don't think I'll last another night

あと一晩だってもたないと思う

 

I knew the feeling would be forming

気持ちがはっきりしていくのがわかったんだ

 

After I took a look into your eyes

君の瞳を一目見たら

 

But are you ready for it, darling?

でも君は準備できてる?

 

I'll take all your responsibilities

責任は全部俺が負うよ

 

And you've got everybody calling

君はみんなと電話してたよね

 

But I know that you're calling after me

でも実際に声を掛ける相手は俺でしょ

 

 

 

'Cause I've been out until the morning

朝までずっと出掛けてたから

 

And I don't think I'll last another night

あと一晩だってもたないと思う

 

I knew the feeling would be forming

気持ちがはっきりしていくのがわかったんだ

 

After I took a look into your eyes

君の瞳を一目見たら

 

But are you ready for it, darling?

でも君は準備できてる?

 

I'll take all your responsibilities

責任は全部俺が負うよ

 

And you've got everybody calling

君はみんなと電話してたよね

 

But I know that you're calling after me

でも実際に声を掛ける相手は俺でしょ

 

You're calling after me, mmm

君は俺に声を掛けてくるんだ