洋楽翻訳ブログ【英語勉強中】

英語の学び直しがてら、好きな曲を翻訳しようと思います。意訳が多いので悪しからず。リクエスト募集中。

Who - Jimin【歌詞和訳】

Who

Who

 

 


We never met, but she's all I see at night

会ったことなかったのに彼女ばかり見てしまう

 

Never met, but she's always on my mind

会ったこともないのに彼女のことばかり考える

 

Wanna give her the world and so much more

この世の全て以上のものをあげたくなる

 

Who is my heart waiting for?

僕の心は誰を待っているんだろう?

 

 

 

If every day I think about her

彼女のことを毎日考えてるのに

 

Yeah, every day of my life

日々ずっと

 

Then tell me why I haven't found her

教えてくれ なぜまだ彼女を見つけてないのか

 

Why? Why? Why? Why? Why?

なんでなんだ?

 

 

 

So many people to see (so many people to see, to see, to see)

たくさんの人と会って

 

Places to go (so many places to go), we still haven't found hello

色んな所に行ってるのに挨拶もしたことない

 

 

 

We never met, but she's all I see at night

会ったことなかったのに彼女ばかり見てしまう

 

Never met, but she's always on my mind

会ったこともないのに彼女のことばかり考える

 

Wanna give her the world and so much more

この世の全て以上のものをあげたくなる

 

Who is my heart waiting for?

僕の心は誰を待っているんだろう?

 

 

 

I'll take her places they ain't found yet

まだ誰も見つけたことない場所に連れてくし

 

I'll put it all on the line

いつでも連絡できるようにするよ

 

I'll be that someone she can count on

頼れる人になるから

 

One, two, three, four, five

1、2、3、4、5

 

 

 

So many people to see (so many people to see, to see, to see)

たくさんの人と会って

 

Places to go (so many places to go), we still haven't found hello

色んな所に行ってるのに挨拶もしたことない

 

 

 

We never met, but she's all I see at night

会ったことなかったのに彼女ばかり見てしまう

 

Never met, but she's always on my mind

会ったこともないのに彼女のことばかり考える

 

Wanna give her the world and so much more

この世の全て以上のものをあげたくなる

 

Who is my heart waiting for?

僕の心は誰を待っているんだろう?

 

 

 

Is she someone that I see every day?

毎日会ってる誰かなのかな?

 

Is she somewhere a thousand miles away?

1,000マイル離れた場所にいるの?

 

Wanna give her the world and so much more

この世の全て以上のものをあげたくなる

 

Who is my heart waiting for?

僕の心は誰を待っているんだろう?

 

 

 

Heart waiting for?

心は誰を待ってる?

 

(Who is my heart?) Heart waiting for?

(僕の心は誰を)心は誰を待ってる?

 

(Who is my heart?) Heart waiting for?

(僕の心は誰を)心は誰を待ってる?

 

(Who is my?) Who is my heart waiting for?

(僕は誰を)僕の心は誰を待っているんだろう?

 

 

 

We never met, but she's all I see at night

会ったことなかったのに彼女ばかり見てしまう

 

Never met, but she's always on my mind

会ったこともないのに彼女のことばかり考える

 

Wanna give her the world and so much more

この世の全て以上のものをあげたくなる

 

Who is my heart waiting for?

僕の心は誰を待っているんだろう?

 

 

 

Is she someone that I see every day? (Oh)

毎日会ってる誰かなのかな?

 

Is she somewhere a thousand miles away? (A thousand miles away)

1,000マイル離れた場所にいるの?

 

Wanna give her the world and so much more (and so much more)

この世の全て以上のものをあげたくなる

 

Who is my heart waiting for?

僕の心は誰を待っているんだろう?