洋楽翻訳ブログ【英語勉強中】

英語の学び直しがてら、好きな曲を翻訳しようと思います。意訳が多いので悪しからず。

Never Be Like You (feat. Kai) - Flume【歌詞和訳】

Never Be Like You (feat. Kai)

Never Be Like You (feat. Kai)

  • Flume
  • エレクトロニック
  • ¥255

 

 

What I would do to take away

どうやったらなくせるの?

 

This fear of being loved

愛されることへの恐怖や

 

Allegiance to the pain

痛みへの忠誠を

 

Now I'm fucked up and I'm missing ya

もうめちゃくちゃなの、君が恋しい

 

He'll never be like you

代わりなんていないよ

 

 

 

I would give anything to change this fickle-minded heart

移り気なとこを直すためなら何だってするのに

 

That loves fake shiny things

もうおもちゃの宝石なんていらない

 

Now I'm fucked up and I'm missing ya

ねえもうめちゃくちゃだよ、会いたい

 

He’ll never be like you

君の代わりなんていないの

 

 

 

I'm only human can't you see

人間だもん、わかるでしょ

 

I made, I made a mistake

間違えちゃったの

 

Please just look me in my face

お願い、私の目を見て

 

Tell me everything's okay

大丈夫だって言って

 

Cause I got it

だってわかるもの

 

He’ll never be like you

彼は君の代わりになれない

 

I'm only human can't you see

私も人間だもん、わかるでしょ

 

I made, I made a mistake

間違えちゃったの

 

Please just look me in my face

お願い、私の目を見て

 

Tell me everything's okay

大丈夫だって言って

 

Cause I got it

だってわかるもの

 

He’ll never be like you

彼は君の代わりになれない

 

 

 

How do I make you wanna stay?

どうしたらここにいてくれる?

 

Hate sleeping on my own, missing the way you taste

君の感触を思い出しながら独りで寝たくない

 

Now I'm fucked up and I'm missing ya

もうめちゃくちゃなの、君がいい

 

He'll never be like you

代わりなんていないよ

 

 

 

Stop looking at me with those eyes

そんな目で見ないで

 

Like I could disappear and you wouldn't care why

いなくなっても気にしないみたいな顔しないで

 

Now I'm fucked up and I'm missing ya

ねえもうめちゃくちゃだよ、君がいいの

 

He’ll never be like you

代わりなんていないから

 

 

 

I'm only human can't you see

人間だもん、わかるでしょ

 

I made, I made a mistake

間違えちゃったの

 

Please just look me in my face

お願い、私の目を見て

 

Tell me everything's okay

大丈夫だって言って

 

Cause I got it (ooh)

だってわかるもの

 

He’ll never be like you

彼は君の代わりになれない

 

I'm only human can't you see

私も人間だもん、わかるでしょ

 

I made, I made a mistake

間違えちゃったの

 

Please just look me in my face

お願い、私の目を見て

 

Tell me everything's okay

大丈夫だって言って

 

Cause I got it (ooh)

だってわかるもの

 

He’ll never be like you

彼は君の代わりになれない

 

 

 

I'm falling on my knees

跪いてお願いするから

 

Forgive me, I'm a fucking fool

許して、私がバカだった

 

I'm begging, darling, please

お願い...

 

Absolve me of my sins, won't you?

私の罪を許して

 

Oooh

 

I'm falling on my knees

跪いてお願いするから

 

Forgive me, I'm a fucking fool

許して、私がバカだった

 

I'm begging, darling, please

お願い...

 

Absolve me of my sins, won't you?

私の罪を許して

 

 

 

I'm only human can't you see

人間だもん、わかるでしょ

 

I made, I made a mistake

間違えちゃったの

 

Please just look me in my face

お願い、私の目を見て

 

Tell me everything's okay

大丈夫だって言って

 

Cause I got it (ooh)

だってわかるもの

 

He’ll never be like you

彼は君の代わりになれない

 

I'm only human can't you see

私も人間だもん、わかるでしょ

 

I made, I made a mistake

間違えちゃったの

 

Please just look me in my face

お願い、私の目を見て

 

Tell me everything's okay

大丈夫だって言って

 

Cause I got it (ooh)

だってわかるもの

 

He’ll never be like you

彼は君の代わりになれない

 

 

 

Baby, baby please believe me

お願い、信じて

 

C'mon take it easy

落ち着いてよ

 

Please don't ever leave me (ooh)

どうか離れていかないで

 

He’ll never be like you

彼は君の代わりになんてなれやしないの