洋楽翻訳ブログ【英語勉強中】

英語の学び直しがてら、好きな曲を翻訳しようと思います。意訳が多いので悪しからず。

Come Clean - TENDER【歌詞和訳】

come clean

come clean

 

 


Try something, be real

何か試してみよう、正直に言ってみて


There's nothing I feel

何も変に思ったりしないから

 

For you, for me

君のために、僕のためにも

 

I need to come clean

僕は言わなきゃいけないことがあるんだ

 

 


Running at the first sign

サインが見えたらすぐ駆けつけるよ


Of trouble, baby this time

今回は何か大変なことがあったんだね


Don't let me be the coward

僕を臆病者にさせないで


Please don't let me be the coward that gave up on you

"君を見限った臆病者"にはなりたくないんだよ

 

 


I'm drowning in deep

深く溺れていってる

 

I'm struggling to breathe

息をすることもままならない


Still rising around me

未だ僕は沈んでいく


I need you more than you need me

君が僕を必要とするよりもっと

僕は君を必要としてるんだ

 

 

 

Running at the first sign

サインが見えたらすぐ駆けつけるよ


Of trouble, baby this time

今回は何か大変なことがあったんだね


Don't let me be the coward

僕を臆病者にさせないで


Please don't let me be the coward that gave up on you

"君を見限った臆病者"にはなりたくないんだよ

 

 

 

Try something, be real

何か試してみよう、正直に言ってみて


There's nothing I feel

何も変に思ったりしないから

 

For you, for me

君のために、僕のためにも

 

I need to come clean

僕は言わなきゃいけないことがあるんだ

 

For you, for me

君のために、僕のためにも

 

I need to come clean

僕は白状しなきゃいけない