洋楽翻訳ブログ【英語勉強中】

英語の学び直しがてら、好きな曲を翻訳しようと思います。意訳が多いので悪しからず。

Afternoon - TENDER【歌詞和訳】

Afternoon

Afternoon

  • TENDER
  • エレクトロニック
  • ¥255

 

 

You got me hoping I'm wrong again

また僕の間違いだったら良かったのに


Girl, it's not what I need

ねえ、そんなものが欲しかったんじゃないよ


I'm spending all of my time tryina' open up

心を開こうと持てる時間全て費やしてるのに


Let it breathe, let it breathe

息が苦しい、呼吸をさせて

 

 

 

It all comes down

すべてがかかってるんだよ


To whether you love me anymore

君がまだ僕を愛してくれているかどうかに


God, I hope you do cause I can't tell, I can't tell

どうか愛してくれていますように

だってもう僕にはわからないから

 

 

 

By the look in your eyes, uhm uhm

ただ君の目を見つめてる


It was the early afternoon

それは午後の早い時間だった

 
I thought I lost you to the tune

その旋律に君を失ってしまったと思ったんだ


You got me singing that, uhm uhm

君のせいで歌い続けてしまうよ


Got me holding on, uhm uhm

君が僕を離してくれないんだ

 

 

 

Can you let it be?

そのままでいて


You're the air I breathe

君がいないと息ができないんだ


You said it all come down when the morning comes

君は朝が来たら全てわかるだなんて言ってたね


You said we'd both come round when the Sun was up

日が昇れば二人とも気が変わるって

 

 


Round and round, we go

二人してうろうろと歩き回ってばかりだ


God, I'm trapped in a daydream

僕は1人妄想の世界に囚われているよ


Paint my soul on the big screen

心の中を大きなスクリーンに描いてしまいたい

 

 

 

Tell by the look in your eyes, uhm uhm

君の目を見て語り掛ける


It was the early afternoon

それは午後の早い時間だった

 
I thought I lost you to the tune

その旋律に君を失ってしまったと思ったんだ


You got me singing that, uhm uhm

君のせいで歌い続けてしまうよ


Got me holding on, uhm uhm

君が僕を離してくれないんだ